REZERWACJA TELEFONICZNA:
71 340 50 50
koszt: opłata wg. stawek operatora
pn-pt: 9:00-19:00    so: 9:00-16:00
GWARANCJA UDANYCH WAKACJI
Certyfikat Polskiej Izby Turystyki Certyfikat Rzetelna Firma
Wielka Brytania > Wyc. objazdowe

Angielska Odyseja - Londyn, Stonehenge i

kod oferty: 257562 - 276 - WOEUAOD00
Angielska Odyseja - Londyn, Stonehenge i
poprzednie zdjęcie
następne zdjęcie
Długość pobytu:
6 dni / zmień
Typ dojazdu:
autokar
Data wyjazdu:
2024-10-21  godz. 09:00 / zmień
Data powrotu:
2024-10-27  godz. 19:20
Wyjazd z:
Włocławek / zmień
Wyżywienie:
BB - śniadania / zmień
Liczba osób:
2 (2 dorosłych) / zmień
cena od 2197
6 dni / osobę
Kup wakacje na raty!
Gwarancja Najniższej Ceny. Za tą wycieczkę płacisz tak, jak u Organziatora.
Ta oferta chroniona jest przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.
Liczba osób dorosłych:
Liczba dzieci:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dł. pobytu:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Rodzaj zakwaterowania
Cena
Pokój 2 osobowy (2 pojedyncze łóżka) (TWN - CAT)
dostępna
4 394,00 PLN
Pokój 2 osobowy (DBL - CAT)
dostępna
4 394,00 PLN
Cena za rezerwację dla 2 osób (2 osoby dorosłe)
4 394,00 zł
Rezerwacja
Opis wycieczki
Przewodnik
Wycieczki fakultatywne
Angielska Odyseja - Londyn, Stonehenge i Windsor

Londyn - Salisbury - Stonehenge - Bath - Oxford - Windsor

Nasza trasa zabierze Cię w niezapomnianą podróż, w trakcie której odkryjesz piękno i historię tego fascynującego kraju. Angielską Odyseję,rozpoczynamy od dynamicznego Londynu, gdzie zwiedzisz zarówno ikoniczne miejsca, jak London Eye i Tower Bridge, jak i skarby ukryte w Muzeum Historii Naturalnej. Następnie wyruszysz do tajemniczego Stonehenge, a potem do malowniczego Salisbury, gdzie zobaczysz Katedrę z Magna Carta. Wizyta w eleganckim Bath pozwoli Ci poczuć ducha historii w starożytnych łaźniach rzymskich. Następnie udamy się do kulturalnego Oksfordu, gdzie odwiedzimy słynny uniwersytet. Naszą podróż zakończymy królewsko w Windsorze, gdzie zwiedzisz najstarszy na świecie zamek. Podczas tej wycieczki odkryjesz fascynujące historie i miejsca, a także zgłębisz brytyjską kulturę. Dołącz do nas w tej magicznej podróży i stwórz wspomnienia na całe życie. Rezerwuj już dziś i rozpocznij swoją niezapomnianą przygodę.

Program ramowy:

1. Dzień:

Wyjazd z Polski zgodnie z rozkładem jazdy autokarów. Przejazd przez Niemcy, Holandię, Belgię i Francję.

2. Dzień:
Przyjazd do Wielkiej Brytanii w godzinach porannych. Pierwszym punktem programu jest spacer po parku Greenwich, w którym znajduje się Królewskie Obserwatorium Astronomiczne oraz południk zero stopni, który obowiązywał w latach 1884-1984. Jest to również idealny punkt, żeby podziwiać panoramę całego Londynu. Natomiast wszystkich miłośników żeglugi na pewno zachwyci Narodowe Muzeum Morskie, a w nim zgromadzone eksponaty związane z morzem i żeglarstwem. Zobaczymy również Cutty Sark – jedyny na świecie zachowany statek do transportu herbaty z XIX wieku. Obecnie znajduje się tam muzeum (wejście za dodatkową opłatą).
Następnie rejs z Greenwich do Tower. Zwiedzanie stolicy rozpoczniemy od Tower Bridge. Most został wybudowany na początku lat 90. XIX wieku, ale oddano go do użytku dopiero po ośmiu latach. Składa się z dwóch bliźniaczych wież i dwóch przęseł, każde z nich waży około 1100 ton i podnosi się do góry w ciągu 1 min 30 sekund. Warto również zaznaczyć, że na 25 lecie koronacji Królowej Elżbiety most został przemalowany w barwy flagi brytyjskiej.
Następnie w programie Tower of London - twierdza, która przez setki lat była siedzibą władców Anglii. Zobaczymy Monument to the Great Fire of London. Jest to najwyższa wolnostojąca kolumna na świecie. Powstała jako upamiętnienie największego pożaru w Londynie, który miał miejsce w 1666 roku. Spacerując dojdziemy do The City - centrum finansowo-handlowego Londynu. Mają tam swoją siedzibę największe banki, instytucje czy firmy ubezpieczeniowe, m.in. Centralny Bank Anglii, giełda papierów wartościowych, giełda metali szlachetnych, główna siedziba największej na świecie firmy ubezpieczeniowej - Lloyds. Następnie ulicami The City dojdziemy do Borough Market - jednego z największych i najstarszych targów w Londynie.
Następnie przejdziemy wzdłuż Tamizy, aby udać się na słynne diabelskie koło London Eye, które ma 135 metrów wysokości. Jeden pełen obrót trwa dokładnie 30 minut, z ze szklanej kapsuły rozpościera się przepiękna panorama całego miasta. Przejazd do hotelu. Zakwaterowanie. Nocleg.

3. Dzień:
Śniadanie. Przejazd do Stonehenge. Zwiedzanie jednej z najsłynniejszych europejskich budowli megalitycznych pochodzącej z epok neolitu i brązu. Prawdziwe przeznaczenie Stonehenge jest wciąż nieznane. Istnieją przypuszczenia, że było to miejsce pochówku, miejsce ceremonialne, a nawet starożytny kalendarz. Dziś Stonehenge to prawdziwe arcydzieło i fantastyczny przykład wyrafinowanej starożytnej architektury. Jest to pomnik inżynierii i budownictwa przy użyciu tylko prostych narzędzi i technologii. Stonehenge jest miejscem duchowym, źródłem inspiracji i prawdziwym cudem świata.
Następnie przejazd do Salisbury. Salisbury to historyczne miasto w Wiltshire w Anglii z bogatym dziedzictwem sięgającym okresu średniowiecza. Podczas spaceru zobaczymy m in.: Katedrę, gdzie w jednej z sal znajduje się najważniejszy dokument w historii Wielkiej Brytanii, czyli Magna Carta z 1215 roku, który zawierał zbiór praw dla mieszkańców królestwa. Przejazd do hotelu. Zakwaterowanie. Nocleg

4. Dzień:

Śniadanie. Przejazd do Bath - eleganckiego miasto pełne tradycyjnego dziedzictwa oraz współczesnej kultury. Zbudowane dla przyjemności Bath było miejscem relaksu od czasów rzymskich. Miasto nadal słynie z naturalnych źródeł termalnych, z których można korzystać w starożytnych łaźniach rzymskich, jak i w nowoczesnych centrach SPA. Niewielkie centrum Bath jest przepełnione georgiańska architekturą, uroczymi knajpkami, sklepami i galeriami sztuki. Następnie przejazd do Oksfordu, gdzie znajduje się słynny uniwersytet. Spacer po High Street - głównej ulicy miasta, gdzie znajdują się zabudowania uniwersyteckie, a także liczne sklepy i restauracje. Podczas spaceru wejdziemy na wieżę w Kościele St. Mary the Virgin, skąd zobaczymy spektakularną panoramę miasta oraz zwiedzimy najsłynniejszy Christ Church College, który może wydawać się znajomy wszystkim fanom książek o Harrym Potterze. Przejazd do hotelu. Zakwaterowanie. Nocleg

5. Dzień:

Śniadanie. Przejazd do Windsoru. Zwiedzanie zamku, który jest najstarszym i największym zamkiem na świecie. Windsor to prawdziwy klejnot w koronie brytyjskiej historii. Od prawie 1000 lat służył jako rodzimy dom brytyjskich monarchów, a obecnie jest jedną z oficjalnych rezydencji Jego Królewskiej Mości. Wszystkie eksponaty w zamku są świadectwem historii i smaku monarchów, którzy w nim przebywali. Zobaczymy dzieła sztuki, które królowie i królowe zebrali przez wieki, pozostawiając swoje piętno na zamkowych ścianach. Przejrzyście odrestaurowane Apartamenty Państwowe zamku zachwycają gości swoją okazałością. To w tych wnętrzach królowie i królowe przyjmowali gości przez wieki. Na ich ścianach można podziwiać arcydzieła sztuki, w tym obrazy mistrzów takich jak Holbein, Rubens czy Van Dyck. Porcelana Sèvres oraz wytworne meble angielskie i francuskie dopełniają ten wyjątkowy krajobraz.  Od października do marca, odwiedzający mogą również spacerować po okazałych apartamentach półpaństwowych, które były prywatnymi pokojami Jerzego IV w XIX wieku. To fascynująca podróż w czasie. Zamek Windsor to nie tylko zabytek, to fascynująca podróż przez brytyjską historię i kulturę. Przejazd do Londynu. Zakwaterowanie. Nocleg

6. Dzień:
Śniadanie. Wykwaterowanie i przejazd do centrum. Rozpoczęcie zwiedzania od Muzeum Historii Naturalnej, którego kolekcja liczy ponad 70 milionów eksponatów. Co ciekawe w muzeum były nagrywane sceny do takich filmów jak: Harry Potter, Noc Muzeów oraz Paddington. W pobliżu znajduje się również Muzeum Wiktorii i Alberta - największe muzeum sztuki i rzemiosła artystycznego w Londynie. Stała kolekcja liczy ponad 4,5 mln eksponatów powstałych na przestrzeni 5000 lat w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Afryce Północnej. Są to rzeźby, obrazy, rysunki, fotografie, książki, ceramika, meble, tkaniny, stroje, wyroby ze szkła i metalu, biżuteria itd. Dla osób z technicznymi zamiłowaniami polecamy Muzeum Nauki, w którym znajduje się ponad 300 000 eksponatów - od najmniejszych układów elektronicznych do naturalnej wielkości samolotów. Pozostałe muzea można zwiedzać w ramach czasu wolnego. Po zakończeniu czasu wolnego przejdziemy obok Harrodsa. To jeden z najsłynniejszych ekskluzywnych sklepów w Anglii. Jego nazwa wywodzi się od Charlesa Henrego Harrodsa, który w 1849 otworzył mały sklep spożywczy będący obecnie wielkim domem towarowym. Słynne motto dla tego Domu Towarowego brzmi: Mamy wszystko, czego chcesz. W ofercie Harrodsa znajduje się niemal wszystko – ekskluzywne sukienki od topowych projektantów, najlepsze na świecie gatunki szampana, prestiżowe zegarki czy ... przepyszne pączki. By wejść do środka, konieczny jest odpowiedni „dress code”. Następnie spacer ulicami Londynu do Pałacu Buckingham, który znajduje się tuż obok najpiękniejszego parku St. James Park. Stamtąd już kilka kroków dzieli nas od Opactwa Westminsterskiego, znanego z koronacji królów i pochówku sławnych osobistości takich jak Karol Darwin czy też sir Isaac Newton. Kolejnym punktem programu jest spacer obok Parlamentu oraz pamiątkowe zdjęcie przy słynnej wieży zegarowej Big Ben. Czas wolny. Wyjazd do Polski w godzinach wieczornych

7. Dzień:
Przyjazd do Polski w godzinach wieczornych

Dodatkowe informacje:

- Program jest programem ramowym – kolejność realizacji może ulec zmianie lub odwróceniu;
- Pilot nie oprowadza po obiektach muzealnych, centrach historycznych i innych obiektach turystycznych;
- Program obejmuje zwiedzanie obiektów z zewnątrz; zwiedzanie wewnątrz w indywidualnym zakresie w ramach czasu wolnego;
- Cena nie obejmuje dodatkowych posiłków, napoi oraz wydatków własnych;
- Dokumenty: paszport;
- Zaleca się wyrobienie karty EKUZ;
- Warto zabrać ze sobą kartę płatniczą, gdyż w większości miejsc jest to jedyna akceptowalna forma płatności;
- Wszystkie wyjazdy z miast, które nie znajdują się na trasie przejazdu autokaru docelowego, będą realizowane przy minimalnej liczbie 4 chętnych osób. Uruchomienie połączenia antenowego zostanie potwierdzone na 2 dni przed wyjazdem.
- UWAGA! W związku z dużymi korkami i utrudnieniem dojazdu do Londynu z hotelu istnieje możliwość realizacji przejazdów za pomocą środków transportu publicznego (np. kolejką podmiejską).

Dostępne opcje wyżywienia:
BB oferuje
- Śniadania (w cenie).

Dostępne opcje zakwaterowania:
- Pokój 2 - osobowy;
- Pokój 3 - osobowy;
- Dokwaterowanie (bez dopłat) lub pokój 1 - osobowy (dopłata)
- dokwaterowanie: osoby wybierając się pojedynczo, które w momencie rezerwacji nie dokonują dopłaty do pokoju jednoosobowego, mogą zostać zakwaterowanie z jedną lub kilkoma osobami tej samej płci w tzw. opcji dokwaterowania; jednakże w przypadku braku innej rezerwacji w opcji dokwaterowania w terminie do 2 dni przed rozpoczęciem imprezy wymagana jest dopłata do pokoju 1 - osobowego wg cennika. Brak osoby na dokwaterowanie nie jest podstawą do anulacji rezerwacji.

Karta Dużej Rodziny:
Jeśli jesteś posiadaczem Karty Dużej Rodziny możesz przez cały rok korzystać z rabatów na nasze wyjazdy:
• 5% na wszystkie wyjazdy organizowane przez biuro liczone od podstawowych cen katalogowych;
• 3% na wyjazdy first minute, last minute i inne w cenach promocyjnych liczone od zrabatowanych cen katalogowych;
• 100 zł rabatu na obozy młodzieżowe.

Przejazd autokarem:
- Wszystkie wyjazdy organizowane przez organizatora, realizowane są najnowocześniejszą flotą autokarową w Polsce, która spełnia wszystkie udogodnienia i standardy oferty Premium. Organizator gwarantuje transport autokarami z roczników 2015-2022, z powiększoną przestrzenią między siedzeniami oraz najwyższej klasy fotelami.
- W przypadku dużej dostępności autokarów, należących do organizatora, w pierwszej kolejności realizowane są przejazdy autokarami kategorii ULTRAPREMIUM oraz PREMIUM.
- W przypadku spiętrzenia sprzedaży konkretnych ofert, istnieje możliwość realizacji przewozu pojazdami wynajętymi od partnerów i współpracujących z organizatorem przewoźników. Zapewniamy, iż autokary te spełniają standardy i wymogi organizatora.

Dlaczego to najlepsze autokary pod słońcem?
- Posiadają najwyższej klasy komfortowe fotele z możliwością regulacji oparcia oraz zagłówka;
- Fotele wyposażone są w pasy bezpieczeństwa, składane stoliki, siatki na drobne przedmioty oraz regulowane podnóżki pod stopy (niektóre z autokarów ULTRAPREMIUM posiadają podnóżki typu szezlong);
- Największa w Polsce przestrzeń między siedzeniami, umożliwiająca komfortową podróż*;
- Autokary posiadają zintegrowany system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania, toaletę oraz cafe bar;
- W autokarach ULTRAPREMIUM klienci mogą korzystać z indywidualnego, multimedialnego systemu rozrywki w postaci tabletów w zagłówkach foteli;
- Gniazdka 230V i USB w fotelach*.
*nie dotyczy wybranych autokarów

Połączenia antenowe:
Wszystkie wyjazdy realizowane z miast, które nie znajdują się na głównej trasie przejazdu autokaru docelowego będą realizowane przy minimalnej liczbie 4 osób. Uruchomienie połączenia antenowego zostanie potwierdzone na 2 dni przed dniem wyjazdu.

Pakiet Komfort:

Klientom, którym zależy na konkretnym miejscu w autokarze, zachęcamy do zakupu Pakietu Komfort.
Pakiet Komfort - Wycieczki weekendowe typu expres - cena: 50 zł/os. - gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym, napoje w autokarze w cenie (jednorazowo: 1x woda, 1x sok), torba materiałowa z logo.
Pakiet Komfort - Wycieczki weekendowe z noclegiem, wycieczki objazdowe oraz wypoczynek - cena: 100 zł/os. - gwarancja wyboru miejsca w autokarze docelowym, napoje w autokarze w cenie (2x woda, 2x sok), torba materiałowa z logo.

Ubezpieczenie:
- Każdy Uczestnik korzystający z imprez zorganizowanych jest objęty ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., na podstawie podpisanej umowy ubezpieczenia. Numer polisy ubezpieczeniowej: 20138.
- Ubezpieczenie Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. przeznaczone jest dla osób wyjeżdżających za  granicę w celach turystycznych i obejmuje podstawowy pakiet gwarantujący: ubezpieczenie kosztów leczenia 30000 euro, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków 15000 zł, ubezpieczenie bagażu (utrata 1000 zł).
- Dodatkowo istnieje możliwość dokupienia ubezpieczenia:
• ubezpieczenie do kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej:
* 2,35% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu
* 3,51% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu z chorobami przewlekłymi
* 3,4% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu + kwarantanna + COVID 19
* 4,6% wartości rezerwacji przy standardowym ubezpieczeniu z chorobami przewlekłymi + kwarantanna + COVID 19
Uwaga! Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji to ochrona przed stratą finansową na wypadek zdarzeń losowych. Składka ubezpieczenia odprowadzana jest bezpośrednio do ubezpieczyciela, tym samym nie podlega zwrotowi przez organizatora w momencie anulacji/odwołania wyjazdu. Wszelkie rozliczenia i roszczenia Klient może zgłaszać bezpośrednio do Ubezpieczyciela.
• ubezpieczenie rozszerzone KL 40 000 EUR, NNW 15 000 PLN, BP 1 000 PLN;
• ubezpieczenie dotyczące sportów: Amatorskie Uprawianie Sportu, Sporty Zimowe, Sporty Wysokiego Ryzyka, Sporty Ekstremalne, Wyczynowe Uprawienie Sportów - szczegóły u konsultantów.

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny:

W związku z powołaniem do życia w dniu 26.11.2016 Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego każdy klient zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyski zobowiązany jest do zapłaty następującej kwoty:
• 15 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej lotniczej (czarterowej) za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
• 10 zł/os. przy każdorazowej rezerwacji imprezy turystycznej autokarowej za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny ma na celu zapewnienie środków na pokrycie kosztów powrotu do kraju oraz zwrot wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utracą płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność. Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania). Składka nie jest przychodem biura.
Turystyczny Fundusz Pomocowy:
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie określenia wysokości składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy, wszyscy Touroperatorzy imprez turystycznych działających na polskim rynku zobowiązani są do pobierania składek na Turystyczny Fundusz Pomocowy, mający na celu zapewnić stabilność rynku turystycznego, a w razie potrzeby pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową i ogłoszą niewypłacalność.
Składki są zależne od miejsca docelowej imprezy i typu transportu:
• 10 PLN/os – za imprezy autokarowe odbywające się w Europie za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską;
• 2 PLN/os. – za imprezy autokarowe odbywające się na terytorium Polski oraz na terytoriach państw mających lądową granicę z Polską;
• 5 PLN/os - za imprezy na dojazd własny w całej Europie.
Kwota przeznaczona na Turystyczny Fundusz Pomocowy zostanie automatycznie doliczona do wartości rezerwacji (w momencie jej dokonania).

Cena zawiera - oferta autokarowa:
Przejazd autokarem klasy PREMIUM (powiększona przestrzeń między siedzeniami, klimatyzacja, DVD, WC, barek); ubezpieczenie SIGNAL IDUNA (KL 30000 €, NNW 15000 zł, BP 1000 zł); zakwaterowanie: 4 noclegi w hotelach**/***; wyżywienie BB: 4 śniadania; opiekę pilota w czasie podróży; Turystyczny Fundusz Gwarancyjny; Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena nie zawiera - oferta autokarowa:

Dopłaty wymagane na miejscu - opłaty programowe: 180 GBP/os. Opłata obejmuje: wstępy do zwiedzanych obiektów (London Eye, rejs po Tamizie, Muzeum Historii Naturalnej, Zamek Windsor, Stonehenge, katedra w Salisbury, Christ Church College, kościół St. Mary the Virgin), opłaty lokalne i podatki turystyczne, opłaty klimatyczne w hotelach, realizację programu w oparciu o system TOUR GUIDE, płatne obowiązkowo u pilota w autokarze, kwota nie podlega rozliczeniu.
Dopłaty opcjonalne - Pakiet Komfort; ubezpieczenie rozszerzone KL 40 000 EUR, NNW 15 000 PLN, BP 1 000 PLN; ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej.


Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
Treść zapytania
Imię i nazwisko
Email
Nr telefonu
    Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traveliada.pl, NIP: 751-151-79-72, REGON: 081065539, Rejestr Organizatorów Marszałka Dolnośląskiego nr 583, adres siedziby: ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.
[zobacz więcej...]
wyślij